سیستم مرکز تلفن هوشمند شبکه

 

مراکز تلفنی از اهمیت ویژه در مشاغل و صنایع مختلف برخوردار هستند. امروزه رکن اصلی بسیار از فعالیت ها و یا تداوم اکثر آنها بر پایه ارتباطات جاری میباشد. ارتباطات هوشمند نیز جایگزین ارتباطات صوتی ساده شده است. مراکز تلفنی با مدیریت مکالمه به سمت شخص پاسخگو و هوایت و حمایت او سعی در رضایت مشتریان خواهد بود. در ضمن این سیستم ها محدودیت های جغرافیایی و تجهیزاتی را از بین برده و امکان مکالمه با هر شماره ایی را از هر کجا میسر نموده اند. این مراکز قابلیت یکپارچه سازی با انواع نیازهای مشتریان را خواهند داشت. هوپیران متعهد به پیاده سازی انواع سرویس های ارتباطی مبتنی بر شبکه در جهت رضایت بهره برداران میباشد.

مشاوره، امکان سنجی و شبیه سازی

1

تنوع راه حل های متعدد در جهت ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف اقتصادی وارتقاء چشم گیر فروش محصول و ارائه خدمات در جهان به علم و مدیریت ویژه ایی تبدیل شده است . در این بین ارائه راه کارهای خلاق در جهت ارتقاء امنیت و ایمنی و وصول به اهداف کارفرمایان با ابزار های پیشرفته و هوشمند امروزی به سرعت میسر میگردد. مطالعه و تحقیق ، انتخاب ، پیاده سازی و شبیه سازی هر یک از سیستم ها توسط نرم افزارهای تخصصی آن و رعایت کلیه استانداردها در حدود وظایف هوپیران است.

تهیه و تامین تجهیزات

2

انتخاب برترین محصولات از سراسر جهان و در جهت برآورد نیازهای کارفرمایان، تامین مقرون به صرفه و با شناخت صحیح از امکانات و قابلیت ها، کیفیت و خدمات محصول، قابلیت و روش های یکپارچه سازی در صنایع مختلف و بر اساس الزامات و استانداردهای هر صنعت به صورت جداگانه و  از مبدا کشورهای آسیایی، اروپایی و آمرَیکا در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به کارگیری صنایع داخلی و الزام توسعه تکنولوژی های نو در این تولیدات و تضمین کیفیت جهت وصول اهداف کارفرمایان از خدمات هوپیران در صنایع مختلف میباشد

اجرا، راه اندازی و آموزش

3

اجرای کلیه عملیات مهندسی با تاکید بر رعایت استاندارهای بین المللی ، نرم افزارهای آنلاین گزارش وضعیت عملکرد پیمانکار مجری به کارفرما ERP & CRM ، الزام حفظ محیط زیست و قوانین HSE ، تدوین اسناد و داکیومنت های حین اجرای عملیات، آموزش در طول فرآیند عملیات ، تحویل موقت و قطعی با حسن نظر کارفرما و رعایت کلیه قوانین کارگاه در جهت کاهش خسارات احتمالی ، تضمین کیفیت حسن انجام خدمات و عملکرد سیستم پس از اتمام تحویل قطعی در جهت حسن خدمات هوپیران، ارائه میگردد.

اخبارسیستم مرکز تلفن هوشمند شبکه

Has no content to show!

مراکز تلفنی امروزه به صورت آنالوگ ، تحت شبکه و ترکیبی در دسترس مشتریان قرار میگیرد. هر چند بسیاری از خدمات مراکز تلفنی امروزه توسط اپراتورهای خطوط ثابت و سیار ارائه میگردد ولیکن برای مدیریت هزینه و تماس های داخلی رایگان این مراکز به جرات در تمام سازمان ها ، شرکت ها و فعالیت های گروهی بیش از یک نفر متداول گردیده است. سابقا سیستم های آنالوگ زوج سیم توسط مرکز کنترل وظیفه ارتباط با گوشی تلفن های داخلی و از سمت دیگر اتصال به انواع خطوط مخابراتی اعم از زوج سیم و E1 و .... بود. امروزه سیستم های تحت شبکه با قابلیت های نحصر به فرد موجب یکی از ابزارهای تولید ارزش افزوده برای صاحبان مشاغل شده است. این سیستم بعد مسافت و محدودیت جغرافیایی را کنار زده و امکان تماس های داخلی و خارجی را توسط هر سیتم عاملی که مجهز به شبکه اینترنت و یا اینترانت باشد میسر ساخته است. این سیستم با قابلیت VOIP توانسته امکاناتی همچون مکالمات تصویری ، کنفرانس های تصویری، ضبط و ایمیل مکالمات ، منشی تلفنی ، انتظار ، انتقال و... را در کسری از زمان انجام دهد. سخت افزارهای ارزان و کوچک و همچنین نرم افزارهای ارتباطی رایگان موجب مقرون به صرفه بودن این سیستم شده است. همچنین گیت وی های متعدد اتصال به سیم کارت ها ، خطوط آنالوگ، خطوط شبکه ، اینترنت و... موجب توسعه سیستم و کاربری آن با هر مدل از شرایط مخابراتی شده است. در این سیستم دفاتر مختلف سازمان ها در نقاط مختلف جهان میتوانند به صورت رایگان با هم ارتباط داشته باشند. در مراکز تلفنی تحت شبکه امکان یکپارچه سازی سیستم با نرم افزارهای مدیریت منابع مانند ERP، CRM و ...میسر خواهد بود.

Image

هوپیران مشاور ، تامین کننده ، مجری و پیمانکار پروژه های شبکه ، زیرساخت ، دیتاسنتر ، ویپ، وایرلس و سرویس های تکمیلی CRM و ERP طراحی ، نیازسنجی و شبیه سازی انواع شبکه های مورد نیاز مجموعه های مختلف ...

logo-samandehi

Image
قیطریه، خیابان مهر اول غربی، خیابان شهید دکتر مسعودعلی محمدی، پلاک: 10، طبقه: سوم
info@houpiran.ir
021-22197122-26428086-22195498

مشاوره واتس آپ

WhatsApp: 09905397802

ایمیل ارتباطی

Info@houpiran.ir