×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 585

پلت فرم تبلیغات هوشمند

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
|||| |||| ||||

بدون شک تبلیغات هوشمند یک سیستم جدید و پیشرفته است که روزبه‌روز در حال توسعه می‌باشد. نسل جدید این سیستم، سیستم Smart Signage Platform می‌باشد. این سیستم قابلیت‌های به روز و پیشرفته‌تری نسبت به تبلیغات هوشمند دارد.

اطلاع‌رسانی از طریق "بسترهای نرم‌افزاری" و با توجه به نیاز کاربران می‌باشد. این سیستم دست‌آوردهای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها سودمندی بالا برای کارفرما با تکیه بر تبلیغات با افزایش نفرات بازدیدکننده می‌باشد. این سیستم در قالب شبکه بوده و داده‌ها را بصورت Pop UP بر روی دستگاه‌های الکترونیکی ارسال می‌نماید. ارسال E-Mail و SMS های تبریک و یا تخفیف برای مخاطبان از دیگر قابلیت‌های این سیستم می‌باشد. برای این منظور این سیستم به داده‌های سیستم‌های مدیریتی CMS و ERP متصل شده و نسبت به علایق بازدیدکنندگان اطلاعات مربوطه را ارسال می‌نماید.

تبلیغات این سیستم بر اساس چند رسانه‌ایی عمومی (General Multimedia) است، به گونه‌ایی که هزینه‌های تبلیغات با احتساب دقیقه و حتی ثانیه بر حسب اولویت و اندازه نمایشگرها محاسبه شده و از طریق E-Mail برای متقاضیان ارسال و بوسیله سیستم بانکی پرداخت و دریافت می‌گردد. متقاضیان با توجه به سلیقه و نیاز خود تیزرهای تبلیغاتی را می‌توانند آماده نمایند و در اخیار اپراتور سیستم قرار دهند. از دیگر ویژگی‌های این سیستم برنامه‌ریزی زمانی (Time Schedule) می‌باشد که بر روی تقویم (Calendar) تأثیر می­‌گذارد. همچنین این سیستم بر اساس زمان (Time base) می‌باشد. ارسال E-Mail و SMS های تبریک و یا تخفیف برای مخاطبان از دیگر قابلیت‌های این سیستم می‌باشد. 

خواندن 277 دفعه